Maak gebruik van onze aanbiedingen, nu het nog kan!

COVID 19 update

Een update met betrekking tot COVID19

Beste klant of bezoeker,

We leven in een rare en onzekere tijd vanwege het Coronavirus, ofwel COVID19. Allereerst wensen we alle klanten en bezoekers van PersonalFiets, die op welke manier ook beïnvloed zijn door het Coronavirus veel sterkte toe.

Ook bij PersonalFiets worden we net als veel bedrijven beïnvloed door COVID19. Voor ons heeft dit vooral geresulteerd in langere levertijden door vertragingen bij onze leveranciers, PostNL of BPost. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Levertijden

Door deze vertragingen op de distributielijn hebben wij moeten besluiten onze levertijden voor Nederland en België aan te passen naar 14-30 dagen. 

Heeft u 10 werkdagen na de verwachte levertijd nog geen bestelling ontvangen? Neem dan contact met ons op om het aankoopbedrag vergoed te krijgen.

Mijn pakket is in het land van bestemming, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Volgens de laatste informatie die wij hebben, worden pakketten weer zoals normaal vanuit onze leveranciers verscheept naar het land van bestemming (Nederland en België).

Vanwege de drukte van online bestellingen naar aanleiding van COVID19 is het aantal pakketten voor de douane en zo ook PostNL en BPost enorm toegenomen. Alle partijen hebben zich te houden aan 'Coronavoorschriften'. Zodoende zorgt een toename van het aantal pakketten en een afname van het inzetbare personeel tot vertragingen bij het inklaren van pakketten door PostNL en BPost. 

Waar normaal gesproken na 7-10 dagen een pakket in Nederland gebracht kan worden en ingeklaard wordt, blijft het pakket nu na dit aantal dagen door overmacht bij PostNL / BPost liggen om ingeklaard te worden.

Vele (con)collega's van PersonalFiets en wijzelf, moeten hier de gevolgen van ervaren. Helaas onze klanten ook.

Hier bieden wij onze welgemeende excuses voor aan.

Wel willen wij benadrukken dat de bestellingen bij PersonalFiets geleverd worden, met in deze tijden vertraging, doordat het inklaren van pakketten door douane en postorderbedrijf lang op zich laat wachten.

Heeft u 10 werkdagen na de verwachte levertijd nog geen bestelling ontvangen? Neem dan contact met ons op om het aankoopbedrag vergoed te krijgen.

Eindwoord

Wij van PersonalFiets begrijpen goed dat lange levertijden niet gewenst zijn en betreuren dan ook de situatie. PersonalFiets controleert dagelijks de stand van zake met betrekking tot het inklaren van pakketten en het leveren hiervan en zoekt actief naar een oplossing samen met PostNL. 

Wij gaan onze stinkende best doen de vertragingen te minimaliseren.

Bedankt voor uw tijd en begrip. 

Vriendelijke groet,

Team PersonalFiets